Во ерата на глобалниот пазар, “Cross-border UX” често се користи како термин, што го става предизвикот како да дизајнираме за интернационални корисници и како да ја освоиме меѓународната
публика.
“Cross-border UX” е многу повеќе од просто преведување на друг јазик или ажурирање на UI компоненти. “Cross-border UX”, или локализација на UX дизајнот, вклучува прилагодување на интернационални продукти за специфичен регион со цел да се креира релевантно и соодветно корисничко искуство. Станува збор за дизајнирање на мултикултурни продукти, притоа земајќи го во предвид меѓународниот аспект на UX од самото почеток на процесот на развој на продуктот.
Она што им помага на најпопуларните апликации во светот како Facebook или Airbnb да останат популарни и профитабилни е што им обезбедуваат на корисниците чувство на удобност, познатост и лесно користење од било кој агол на светот. За тоа како да го постигнеме ова при изработка на слични апликации и веб страни, Александра ќе го сподели своето повеќегодишно искуство со cross-border UX design и ќе не запознае со најдобрите практики за локализација на UX дизајнот.